Fotos geupload en vergeten hoogtepunt in Lima - Reisverslag uit Ica, Peru van Derek Slot - WaarBenJij.nu Fotos geupload en vergeten hoogtepunt in Lima - Reisverslag uit Ica, Peru van Derek Slot - WaarBenJij.nu

Fotos geupload en vergeten hoogtepunt in Lima

Door: derekslot

Blijf op de hoogte en volg Derek

05 September 2010 | Peru, Ica

Vrienden en Familie!!
Ik heb net de fotos van Huacachina geupload.. dat is dat plaatsje aan de Oase. Er wonen 200 mensen hier, het heeft 1 boulevard op de oase heen, en 1 straat!! Geweldig dorpje, ik heb al een paar keer gevraagd: Kost die tent?? Maar het is niet te koop helaas.. heb het heel best hier maar ga toch maar ergens anders kijken.. er namelijk wel iets meer te doen en te zien op het zand kauwen hier.
Ik ben wel van Mening dat Nick en Kim van Westerop Nederzandt een schop moeten geven en de Oase weer moeten openen en een babybadje in het midden moeten maken! want in de oase kan je heel goed feesten, relaxen en lol hebben! Ja toch Pa/Moe??

Verder was ik vergeten dat ik in Lima nog wel wat leuks had gedaan wat ik zelf het beste van mijn verblijf in Lima vond..
Mijn hostel bleek namelijk een kleine 300 meter van Casino Atlantic City te zijn!!! Dan denken jullie waarschijnlijk.. ooohw hij heb een gokkie gewaagd en veel geld gewonnen.. maar neeehhh onze derek is geen gambler..
Casino Atlantic City is het Casino waar onze landgenoot Joran zijn laatste kaartje heeft gelegd voordat hij zijn vriendin meenam naar zijn hotel!! Je moet wel gek zijn om daar niet even naar binnen te lopen!
Het is een mega casino! echt zon luxe. Met rijke japanners die 3 hele roulette tafels vol leggen met munten. Met een paar backpackers die een maandje extra willen reizen, maar ook met hele rare figuren die zomaar is Joran zen mattie zouden kunnen zijn! heel interessant dus! Nog even een rondje gelopen in het hotel waarbij ik bij elke stap 4 ogen in men rug had van de zwaarbewapende security, Fjans vd Ploeg was er nix bij! Daar kwam ik een WC tegen en ik dacht.. ik moet ik men hele reis toch ook een keer super luxe kakken.. dus ik heb ff lekker gezeten op mijn marmeren Troon tussen de gouden kranen. Verder nog een kijkje genomen voor Will en Kevin in de Karaoke Zaal, maar De Champ is beter denk ik!

Ik ga nu naar een kustplaatsje om te kijken of ik daar wat kan surfen. Morgen hopelijk Raften en Mountainbiken en daarna richting het plaatsje waar ik Moeder Theer en Vader Aad weer ga zien!!

Tot Snel, Hasta Luego!!

Ps. Rich, Ik heet geen muilwijk die niet meer kan lopen als die 3 biertjes op heb.
ps. Lekker gasten!!! trots op jullie!! die Amstel Cup wordt van ons!!
ps. Ruub het is zeker vet hier! ben benieuwd naar Cuzco, denk dat ik daar wel een tijdje blijf! Nog tips die je even kan mailen?
ps. Bartek, mooi dat jullie een mooie huwelijksreis hebben gehad! jammer van die schilpadden, en die walvissen zijn al indrukwekkend van veraf!!.
ps. lekker Mariek!! goeie combinatie: Theer en Mariek. De 2 vrouwen uit de zilk met de grootste mond!
ps. Tante Mar, Maak je maar geen zorgen over mijn favoriete tantes. Je stijgt met elk berichtje! vind het leuk dat jullie me zoveel volgen!!!
psuus. Wacht maar tot je filmpjes van voetbalwedstrijden gaat zien in Argentinie: Boca Juniors wordt GEKKENHUIS!

IEDEREEN, KLIK NOG EVEN OP VORIGE OM MIJN FOTOS TE KIJKEN.. ZITTEN EEN PAAR HELE GRAPPIGE/MOOIE TUSSEN!!

• 05 September 2010 - 17:56

Ruben:

Hee jo! Nu herinner ik me die Pisco weer!!! Was inderdaad niet te hakken! En wat cool..., zie bij de foto´s precies dezelfde plek waar ik ook geweest ben!! Maar misschien is dat niet zo gek....

Zal je nog even mailen!

Groeten!

• 06 September 2010 - 11:58

Die (andere) Lange:

derkie!!!!!!!!! lachen om de hele tijd te lezen dat het zo goed met je gaat daar!!! ergens wisten we al dat het helemaal goed ging komen jij alleen weg maar het moet toch allemaal maar een beetje lopen zo in je eentje!!! ik hoop dat je het op dezelfde manier voortzet de aankomende tijd!!! groeten rick

• 06 September 2010 - 13:08

Bianca:

Hoi Derek,

Wat een onwijze gave foto's zeg. Ik lees je verslagen met veel plezier. Heel leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin heb. Ik wens veel plezier met je ouders en ik blijf je volgen.

• 06 September 2010 - 16:17

Kevin:

hee lange doerak
    goed om te horen dat je het zo best naar je zin heb.
    hier gaat alles lekker zijn gangetje.
    ik hoop dat je nog veel mooie dingen mee gaat maken daar .
    ik spreek je snel maatje .
    ik heb trouwens ook de site doorgegeven in sharpseel.
    dus ik denk dat je snel een berichtje kan verwachten van de firetjes en van jan (chrysanten,stukkie afsneien ).mzzl kevin

• 06 September 2010 - 19:45

Zusters:

Hey broeder,
    Da's ook toevallig: ik zit effies bij te lezen en heb op de achtergrond de tv aan staan. Wat denk je: de documantaire met Joran vd S.
    Nou, zorg maar dat je weer gauw een heel stuk verderop bent!

Veel plezier met pa en moek! Pluk je ze niet helemaal kaal? D'r moet ook nog wat voor de achterblijvers overblijven, he!! ;-)

Mezzeltoff!

• 08 September 2010 - 12:11

Lon:

Jezus derek wat een vette fotos en verhalen!

Wat een tijd he!? ik ga vanv felicia uitzwaaien die ook naar de andere kant vertrekt en ik ga zelf binnen paar maandjes terug naar colombia. what a life!

enjoy!

• 09 September 2010 - 16:14

William:

Wat een mooie baas die boobie, kan je hem niet naar huismenemen? LETTERKAKKEN HATSEEE. Geniet er nog van, lees graag je PRWACHTIGE verhalen.laterzzz

• 10 September 2010 - 10:13

@ Will:

Ga jij ook een keer je naam kakkuh en foto maken! kan je wel!

Bartek

• 11 September 2010 - 19:37

Joyce (nicht):

He Derek!
    Nou ik hoef je niet te vragen hoe het met je gaat want dit ziet er super gaaf uit allemaal! Leuke verhalen en super foto`s! Het begint zo goed te kriebelen bij me, Pim gaat over een maand weg, en ik over 2 maanden (dan lekker 3 maanden reizen!!) Aftellen! Heel veel plezier verder!!
    Gr. Joyce

• 11 September 2010 - 22:27

Jonathan:

LD! Mooie verhalen en foto's! Goed te lezen dat het je daar allemaal prima afgaat! Je Spaans wordt steeds beter ;)

Hou je taai!

• 12 September 2010 - 20:42

Stom:

Heee Schoonheid! (want dat ben je nu er weer haar op je hoofd zit!)

Mooie, lange, goeie verhalen! Maar ik geniet toch het meest van de foto's:) Kan toch geen toeval zijn: fotonr. 12!

Loveulongtime!

ps. In SaasBak-GuntherGlenn mag je gewoon bij mij in bed hoor, niks op de bank!